reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Ratajová

Petra Ratajová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V Anglicku som vyštudovala právo (LLB Hons) v roku 2007. Postgraduál (LPC) som dokončila v roku 2014 so špecializáciou na všetky druhy práva. Som kvalifikovaný Solicitor (právnik). Zoznam autorových rubrík:  Petrina poradnaCestovanie po sveteUniverzitne vzdelanie v AnglicAko ma privitala AmerikaAnglicko v. SlovenskoZazitky z AnglickaZdravie a choroby

reklama

Zdravie a choroby

Britské špičkové zdravotníctvo, alebo ako vás pneumokok zabije

Petra Ratajová

Britské špičkové zdravotníctvo, alebo ako vás pneumokok zabije

Priznám sa, že som si nebola istá, ako nazvať tento článok, lebo sa chcem venovať dvom problematikám.

  • 26. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 249x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu